Дистанційне навчання

Індивідуальний план роботи під час дистанційного навчання 22-24 березня 2021

7 клас

Середа 24 березня

Тема: Створення плакату "Екологія"

1.    1. Переглянути відео


https://www.youtube.com/watch?v=RfzTEnxuCLs

2.     2. Намалювати екологічний плакат. Переглянути зразки можна за посиланням   

https://mamabook.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/rozmalyovku_ekologiya.pdf


💚💚💚

6 клас    
Вівторок 23 березня (6 - А); Середа 24 березня ( 6 - Б)
Тема: Урок-лекція «Жанри образотворчого мистецтва: історичний, міфологічний, релігійний, батальний»

1. Переглянути відео про жанри образотворчого мистецтва: історичний, батальний, релігійний…
2. Звернути увагу як поєднані вони між собою.
3. Звернути увагу на художників, які працювали в цих жанрах, та особливості їхніх картин.



💚💚💚

5 клас
Вівторок 23 березня (5-Б)
Тема: Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Скульптура. Декоративно-прикладне мистецтво»

І. «Вибери варіант»
1.      Скульптура, яку можна оглядати з усіх сторін:
а) рельєфна            б) кругла             в) площинна

2. До декоративно-прикладного мистецтва належать:
А) вишивка, лозоплетіння, писанкарство;
б) графіка, живопис, розпис 
в)  ковальство, скульптура, графіка

3. Вкажіть засоби виразності скульптури: 
а) об’єм, фактура, пластика 
б) колір, контраст
в) тектоніка, масштаб

4. Вид образотворчого мистецтва, який відтворює світ в об’ємній формі 
а) живопис               б) графіка               в) скульптура

5. Що таке ритм у декоративному мистецтві:
а)повторюваність елементів   б) приємна мелодія    в)синхронні рухи 

6. Яйце, пофарбоване одним кольором, на якому візерунок продряпаний гострим предметом:
 а) писанка              б) дряпанка              в) крашанка

7. Декоративні прикраси житла, виготовлені з паперу методом вирізання              
а) вишивка              б) витинанка            в) розпис

8. Візерунок, побудований на ритмічному повторенні геометричних, рослинних, або тваринних мотивів:
а) стилізація             б) узор                       в) орнамент

9. Мистецтво складання витворів із паперу: 
а.) оригамі                б) витинанка             в) аплікація

10. Орнаментальна  та сюжетна композиція, вирізана з білого або кольорового паперу:
а.) орігамі                  б) витинанка             в) аплікація.

ІІ. Знайди відповідність ( дописати до назв видів декоративно-прикладного  мистецтва  номери, якими позначені зразки  художніх творів)
Витинанка, вишивка, розпис, писанка
1)Петриківський розпис Півник - символ нового року | Діти в місті Київ 2) 
3)  4)




💚💚💚

5 клас
09 лютого (12 лютого)

Тема: Декоративно-прикладне мистецтво. Орнамент. Ритм в орнаменті.

1.      Переглянути презентацію за посиланням

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-dekorativno--uzhitkove-mistectvo-ornament-shtampuvannya-sonyachniy-kilimok-192210.html

2.      Створити малюнок з орнаментом.

Зразок виконання роботи є у презентації.

💚💚💚



6 клас

09 лютого (10 лютого)

Тема: Тематичний натюрморт.

1.      Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Qlq4hgkGxS8

2.      Створити натюрмотр цитрусових фруктів.

 



💙💙💙

7 клас 
10 лютого


💙💙💙


5 клас

19 січня (22 січня)

Тема: Скульптура. Виражальні можливості скульптури. Станкова скульптура.

1.     Переглянути відео за посиланням

https://video.novashkola.ua/5-klas/obrazotvorche-mistectvo-5-klas/urok-26/

2.     За попереднім посиланням знайдете відео по виготовленню іграшки і виготовити її (народну іграшку)


💚💚💚


6 клас

21 січня

Тема: Побутовий жанр

1.     Переглянути презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-6-klasi-pobutoviy-zhanr-istoriya-viniknennya-ta-rozvitku-93087.html

2.     Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=01pfRyQ-0Pk

3.     Намалювати малюнок в побутовому жанрі «Вертеп»

Зразки робіт можна переглянути за посиланням

https://www.google.com/search?q=%D0%9C%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BD%D0%BA%D0%B8+%D0%92%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BF&rlz=1C1DIMB_enUA824UA824&sxsrf=ALeKk03PNeoDoYqsqyoFQz24uKYKTp7nRQ:1610457350910&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjdm86SvZbuAhVnpYsKHW3rD-gQ_AUoAXoECBQQAw&biw=1366&bih=625

💚💚💚


7 клас

21 січня 

Тема: Фірмовий знак (піктограма)

1.       Переглянути презентацію

https://ppt-online.org/32332

2.     Намалювати свій фірмовий знак чи логотип.

3.     Зразки робіт можна переглянути за посиланням

https://www.google.com/search?rlz=1C1DIMB_enUA824UA824&sxsrf=ALeKk02aYAyNdiJBySxQdRZsVTxDz0CTaA:1610457743099&source=univ&tbm=isch&q=%D0%A4%D1%96%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9+%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BA&sa=X&ved=2ahUKEwiHts_NvpbuAhUwx4sKHX9eDHkQjJkEegQIAhAB&biw=1366&bih=625

💚💚💚


5 клас

25 листопада (27 листопада)

Тема: Живопис. Контраст. Нюанс.

1.       Переглянути відео за посиланням

2.       Створити композицію «Підводний світ», використовуючи контрастні кольори.

Послідовність виконання роботи знайдете за попереднім посиланням у відео під назвою «Практична робота «У синьому-синьому морі»»



💛💛💛

6 клас

26 листопада

Тема: Декоративний портрет. Стилізація в портреті.

1.       Переглянути відео

2.       Намалювати декоративний портрет

3.       Різні декоративні портрети можна переглянути за посиланням

💜💜💜


7 клас

26 листопада

Тема: Просторове зображення. Романський стиль. Створення композиції «Середньовічне місто»

1.           Переглянути статтю «10 Більшість красивих середньовічних міст в Європі» за посиланням 

https://www.saveatrain.com/blog/beautiful-medieval-towns-europe/?lang=uk

2.       Сьогодні маємо завершити роботу почату на попередньому уроці. Виконуємо композицію «Середньовічне місто» в кольорі.

💚💚💚

5 клас

20 листопада

Тема: Живопис. Хроматичні та ахроматичні кольори. Виконання композиції «Похмурий день»

Переглянути відео за посиланням

https://video.novashkola.ua/5-klas/obrazotvorche-mistectvo-5-klas/urok-12/

Намалювати композицію «Похмурий день». У відео під назвою «Практична робота» розповідається як це зробити


💚💚💚
6 клас
19 листопада
Тема: Парний портрет
Переглянути презентацію за посиланням
Намалювати парний портрет

       

💙💙💙

7 клас

19 листопада

Тема: Просторове зображення. Романський стиль. Створення композиції "Середньовічне місто".

Переглянути презентацію за посиланням

http://www.myshared.ru/slide/843319/

Намалювати замок

Ця тема поділена на два уроки, сьогодні виконуєте малюнок тільки простим олівцем, на наступному уроці продовжимо


💙💙💙

💙💙💙

5 клас
Середа 27 травня (5 - Б), Четвер 28 травня (5 - А)
Тема: Узагальнення
Виконати тести

1. Із чого починається картина? 
а)із вибору фарб;        б)з вибору формату;       в)із вибору матеріалу.

2. Види декоративно-прикладного мистецтва
а)прикладна математика;              б)художня кераміка;
в)вишивка;                                      г)писанкарство;
д)архітектура;                                 е)декоративний живопис.

3. Вид образотворчого мистецтва, який створюється на площині за допомогою будь-яких фарб.
а)графіка;              б) живопис;            в) скульптура.

4. Кольори спектру, які не можна утворити з інших(синій, жовтий, червоний.) 
а) основні;            б) похідні;               в) теплі.

5. Кольори спектру, які можна утворити з інших
а) основні;            б) похідні;               в) теплі.

6. Скульптура, яку можна оглядати з усіх сторін:
а) рельєфна;         б) кругла;                 в) площинна.

7. До декоративно-прикладного мистецтва належать:
А) вишивка, лозоплетіння, писанкарство;
б) графіка, живопис, розпис; 
в)  ковальство, скульптура, графіка.
8. Вид образотворчого мистецтва, який відтворює світ в об’ємній формі
 а) живопис;          б) графіка;            в) скульптура.

9. Що таке ритм у декоративному мистецтві:
а)повторюваність елементів;  б) приємна мелодія;
 в)синхронні рухи.
 
10. Яйце, пофарбоване одним кольором, на якому візерунок продряпаний гострим предметом:
 а) писанка;              б) дряпанка;            в) крашанка.

11. Декоративні прикраси житла, виготовлені з паперу методом вирізання
 а) вишивка;             б) витинанка;           в) розпис.

12. Мистецтво складання витворів із паперу: 
а) оригамі;                б) витинанка;           в) аплікація.
_ _ _




6 клас
Середа 27 травня
Тема: Узагальнення
Виконати тести
1. Як називається жанр образотворчого мистецтва, який зображає людину або групу людей?
а)пейзаж;                      б)анімалістичний;
в)портрет;                     г)натюрморт.

2. Повсякденне життя людини відображає жанр:
а)анімалістичний;        б)міфологічний;         в)побутовий.

3. Жанр образотворчого мистецтва, в основі якого лежать сюжети на релігійну тематику:
а)анімалістичний;         б)міфологічний;         в)релігійний.

4. Жанр образотворчого мистецтва, який пов'язаний із зображенням визначних історичних подій, явищ і суспільних діячів:
а)анімалістичний;          б)натюрморт;             в) історичний.

5. Жанр образотворчого мистецтва, який пов'язаний із зображенням місцевості, ландшафтів, природи:
а)анімалістичний;           б)міфологічний;            в)пейзаж.

6. Жанр образотворчого мистецтва, який пов'язаний із зображенням тематики війни, битв, походів, епізодів воєнного життя:
а)міфологічний;               б)історичний;               в)батальний.

7. Жанр образотворчого мистецтва, який пов'язаний із зображенням міфічних подій і героїв:
а)історичний;                б)міфологічний;                в)пейзаж.

8. Орнаментальна або сюжетна декоративна композиція із кольорового скла або інших предметів, що пропускають світло:
а)фреска;               б)вітраж;            в)натюрморт;

9. Жанр образотворчого мистецтва, у якому зображуються предмети, що оточують людину:
а)релігійний;            б)побутовий;               в)натюрморт.

10. Визнач жанр картини
    
а) натюрморт;             б)міфологічний;               в)побутовий;

11. Визнач жанр картини 
а)пейзаж;                 б)автопортрет;             в)натюрморт.

12. На якій картині зображено батальний жанр

а)     б)   
в)        г)Портрет маслом на холсте по фотографии
_ _ _




7 клас
Вівторок 26 травня
Тема: Узагальнення
Виконати тести
1. Архітектурно і художньо оформлена внутрішня частина будівлі або приміщення – це
а)екстер'єр;                 б)інтер'єр;                 в)гармонія.

2. Спосіб зображення предметів з урахуванням впливу повітря на зміну чіткості та кольору цих предметів зі зміною відстані називають:
а) лінійною перспективою;    б) повітряною перспективою       
в) плановістю.

3. Що означає намалювати інтер'єр?
а)створення малюнка внутрішнього простору архітектурних споруд;
б)створення малюнка фасаду будинка;
в)малюнки на будинку.

4. Органічне поєднання різних видів мистецтв або його видів в художнє ціле
 а)музей;                      б)синтез мистецтв;               в)картинна галерея.

5. Зображення чи візерунок, виконані з кольорових каменів, смальти, керамічних плиток, шпону та інших матеріалів
а)мозаїка;                      б)аплікація;               в)вишивка.

6. Сюжетна декоративна композиція зі скла та інших матеріалів, що пропускають світло
а)колаж;                         б)вітраж;                   в)бракераж.

7. Візерунок або узор, побудований на ритмічному повторенні геометричних елементів 
 а)орнамент;                  б)вишивка;               в)малюнок.

8. Розписане за допомогою спеціального інструмента – писачка - пташине яйце
а)дизайн;                      б)вишиванка;            в)писанка.

9. Плакат - це 
а)вид паперу;                 б)ілюстрація в книгах;   
в)графічне зображення , розраховане на миттєве сприйняття глядачем.

10. Книжковий знак, невелика художньо виконана етикетка, де вказано, кому належить книжка
а) піктограма;              б)екслібрис;              в)марка.
_ _ _



5 клас
Середа 20 травня (5-Б), Четвер 21 травня (5-А)
Тема: Узагальнення вивченого матеріалу з теми "Взаємодія образотворчого мистецтва з іншими видами мистецтва"
І. «Вибери варіант»
1. Особливий вид мистецтва, пов'язаний з проектуванням, спорудженням та декоруванням окремих будівель, їх ансамблів, міст, площ, проспектів, парків, стадіонів тощо.
А) будівництво; б)архітектура;  в) скульптура.

2. Спорудження нового об’єкта:
 а) архітектура;  б) будівництво;  в) моделювання.

3. Малюнок до літературного твору, який краще допомагає зрозуміти його зміст.
А)картина; б)ескіз  в)ілюстрація.

4.Людина, яка створює театральний або сценічний образ:
А) глядач;  б) актор;  в)художник.

5. Вид мистецтва, особливістю якого є художнє відображення життя за допомогою сценічної дії акторів перед глядачами:
А) театральне мистецтво;  б) циркове мистецтво;  в)кіномистецтво.

6.Художнє прикрашання приміщення, сцени:
А) декорація;  б) бутафорія,  в) гримування.

7. Видовищне мистецтво, за законами якого будується розважальна вистава на арені спеціальної будівлі (круглої форми з високим куполом):
А)театр;  б) кіно;  в) цирк.

8. Вид мистецтва, твори якого створюються за допомогою кінознімання реальних, спеціально інсценізованих, або відтворених засобами анімацій подій:
А) цирк;  б) кіно;  в)театр.

ІІ. Знайди відповідність ( дописати до назв видів мистецтва  номери, якими позначені зразки, що , на вашу думку, відповідають цим видам) 
Театр, цирк, кіно, мультиплікаційне кіно
1)Схема вышивки «Рапунцель, мультфильм» - Вышивка крестом         2)Цирк Олимп, Ровно - Афиша мероприятий | Интернет-билет                                              3)Картинки театральные маски (35 фото)           4)Запускається у виробництво ще один переможець Десятого пітчингу ... 
  
ІV. Розгадай  кросворд  
1. Предмет, накладка на обличчя, який надягається, щоб не бути впізнаним(часто використовується у виставах)
2. Рекламне або довідкове аркушеве видання з інформацією щодо певного культурного заходу (події), призначене для розклеювання
3. Смішний виконавець, з незвичайним виглядом: у кольорових перуках, обличчя вкрито гримом, вдягнений у чужоземний одяг, у незвичайно великому взутті, розважає глядачів, кумедний та жартівливий.
4. Людина яка створює театральний або сценічний образ.


1


К





2

І



3



Н




4


О





_ _ _



6 клас
Середа 20 травня
Тема: Особливості батального жанру.
Продовжуємо тему минулого уроку
1. Переглянути відео
2. Завершити роботу над створенням композиції батального жанру.
_ _ _ 



7 клас
Вівторок 19 травня
Тема: Світ очима комах
1. Переглянути відео
2.Переглянути посилання https://ukr.media/animals/378195/
3.Намалювати композицію "Світ очима комах"
4.Переглянути зразки можна за посиланням
_ _ _ 




5 клас
Середа 13 травня (5 - Б), Четвер 14 травня (5 - А)
Тема: Співзвучність образотворчого мистецтва і кіно.
1. Переглянути відео
2. Створити композицію"Мій улюблений герой кінофільму (мультфільму)"
_ _ _



6 клас
Середа 13 травня
Тема: Особливості батального жанру.
1. Переглянути відео 
2. Переглянути презентацію за посиланням
3. Створити композицію батального жанру. Тобто намалювати битву, або двобій.
4. Переглянути зразки дитячих робіт можна за посиланням
Ця тема поділена на два уроки. Сьогодні розпочнете роботу, а на наступному уроці закінчите.
_ _ _




7 клас
Вівторок 12 травня
Тема: Створення композиції "Місто майбутнього"
Продовжимо тему минулого уроку
1. Переглянути відео 
2. Завершити роботу над створенням композиції "Місто майбутнього".
_ _ _



5 клас
Середа 6 травня (5 - Б), Четвер 7 травня (5 - А)
Тема: Співзвучність образотворчого і циркового мистецтва.
1. Переглянути відео
2. Намалювати композицію "Клоун"
3. Як намалювати клоуна можна переглянути за посиланням
_ _ _ 



6 клас
Середа 6 травня
Тема: Особливості релігійного жанру.
1. Переглянути презентацію за посиланням
2. Завершити створювати композицію "Великодній ангел"
_ _ _ 


7 клас
Вівторок 5 травня
Тема: Створення композиції "Місто майбутнього"
1. Переглянути відео
2. Створити композицію "Місто майбутнього".
Ця тема поділена на два уроки. Сьогодні ви маєте почати роботу, а на наступному уроці завершити.
3. Переглянути зразки робіт можна за посиланням 

_ _ _ 



5 клас
Середа 29 квітня (5 - Б), Четвер 30 квітня (5 - А)
Тема: Співзвучність образотворчого мистецтва і музики
1.Переглянути відео
Відео дивитись з початку до 11 хв.

2. Під музику намалювати композицію "Український танок".
Це може бути хлопчик чи дівчинка, які танцюють, балерина та інше.
_ _ _ 


6 клас
Середа 29 квітня
Тема: Особливості релігійного жанру
1. Переглянути відео
2. Намалювати композицію "Великодній ангел". Ця тема в нас поділена на два уроки. Сьогодні вам потрібно намалювати тільки простим олівцем. В кольорі виконаєм на наступному уроці.
3. Переглянути зразки можна за посиланням https://www.google.com/search?q=%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96%D0%B9+%D1%8F%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%BB+%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BD%D0%BE%D0%BA&tbm=isch&ved=2ahUKEwishKO9yYHpAhVYzyoKHT57DakQ2-cCegQIABAA&oq=%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96%D0%B9+%D1%8F%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%BB+%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D1%8E%D0%BD%D0%BE%D0%BA&gs_lcp=CgNpbWcQAzICCAAyAggAMgYIABAIEB4yBggAEAgQHjoECAAQHjoGCAAQBRAeUJGkC1iBxAtgmsgLaABwAHgAgAG8AYgBpweSAQMxLjeYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZw&sclient=img&ei=CiCjXqzXINieqwG-9rXICg&bih=625&biw=1366&rlz=1C1DIMB_enUA824UA824
4. Як намалювати поетапно можна переглянути за посиланням
https://annayevheychuk.blogspot.com/
_ _ _


7 клас
Вівторок 28 квітня
Тема: Створення плакату "Екологія"
Продовжуємо тему минулого уроку
1. Переглянути посилання

2. Закінчити створювати плакат "Екологія"
_ _ _ 



5 клас
Середа 22 квітня (5 - Б); Четвер 23 квітня (5 - А)
Тема: Співзвучність образотворчого мистецтва і театрального мистецтва
1. Переглянути відео
2. Виконай ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу. В кінці відео ви зможете переглянути зразки масок.
Як намалювати маску поетапно можна переглянути за посиланням https://forumdemo.ru/uk/otnosheniya/kak-narisovat-karnavalnuyu-masku-karandashom-poetapno-delaem-mask
_ _ _ 



6 клас
Середа 22 квітня
Тема: Особливості міфологічного жанру
1. Переглянути презентацію за посиланням
2. Намалюйте ілюстрацію на міфологічний античний сюжет. В кінці презентації є приклад як намалювати головного персонажа.

_ _ _ 



5 клас
Середа 15 квітня (5 – Б); Четвер 16 квітня (5 – А)
Тема: Співзвучність архітектури і образотворчого мистецтва.
1. Переглянути відео


2. Кому цікаво, той може переглянути відео про 8 архітектурних чудес світу
3. Намалювати малюнок на одну із тем: «Будинок для казкового героя», «Будинок мрії»
4. Переглянути зразки робіт можна за посиланням >>
_ _ _



6 клас

Середа 15 квітня
Тема: Особливості історичного жанру.
1. Переглянути відео

2. У відео на 11 хвилині є практична робота, там завдання намалювати історичного персонажа: воїна, лицаря і тд. Або ж можете намалювати інший малюнок на історичну тематику.
3. Як намалювати лицаря поетапно можна переглянути за посиланням

4. В кінці відео відповісти на питання
_ _ _



7 клас
Вівторок 14 квітня
Тема: Створення плакату "Екологія"
1. Переглянути відео

 


2. Намалювати екологічний плакат. Переглянути зразки можна за посиланням   

_ __ _ 


5 клас
Середа 8 квітня (5-Б); Четвер 9 квітня (5-А)
Тема: Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Скульптура. Декоративно-прикладне мистецтво»

І. «Вибери варіант»
1.      Скульптура, яку можна оглядати з усіх сторін:
а) рельєфна            б) кругла             в) площинна

2. До декоративно-прикладного мистецтва належать:
А) вишивка, лозоплетіння, писанкарство;
б) графіка, живопис, розпис 
в)  ковальство, скульптура, графіка

3. Вкажіть засоби виразності скульптури: 
а) об’єм, фактура, пластика 
б) колір, контраст
в) тектоніка, масштаб

4. Вид образотворчого мистецтва, який відтворює світ в об’ємній формі 
а) живопис               б) графіка               в) скульптура

5. Що таке ритм у декоративному мистецтві:
а)повторюваність елементів   б) приємна мелодія    в)синхронні рухи 

6. Яйце, пофарбоване одним кольором, на якому візерунок продряпаний гострим предметом:
 а) писанка              б) дряпанка              в) крашанка

7. Декоративні прикраси житла, виготовлені з паперу методом вирізання              
а) вишивка              б) витинанка            в) розпис

8. Візерунок, побудований на ритмічному повторенні геометричних, рослинних, або тваринних мотивів:
а) стилізація             б) узор                       в) орнамент

9. Мистецтво складання витворів із паперу: 
а.) оригамі                б) витинанка             в) аплікація

10. Орнаментальна  та сюжетна композиція, вирізана з білого або кольорового паперу:
а.) орігамі                  б) витинанка             в) аплікація.

ІІ. Знайди відповідність ( дописати до назв видів декоративно-прикладного  мистецтва  номери, якими позначені зразки  художніх творів)
Витинанка, вишивка, розпис, писанка
1)Як робити писанку — Свято-Воскресенська парафія села Зазим'є     2)Традиційні орнаменти, стилі - «Вишивка в Україні»      
3) Українське народне декоративне мистецтво - витинанка | archive ...            4)Петриківський розпис Півник - символ нового року | Діти в місті Київ

_ _ _



6 клас    
Середа 8 квітня
Тема: Урок-лекція «Жанри образотворчого мистецтва: історичний, міфологічний, релігійний, батальний»

1. Переглянути відео про жанри образотворчого мистецтва: історичний, батальний, релігійний…
2. Звернути увагу як поєднані вони між собою.
3. Звернути увагу на художників, які працювали в цих жанрах, та особливості їхніх картин.
_ _ _



7 клас

Вівторок 7 квітня

Тема: Дизайн. Розробка серії марок.

Продовжуємо тему минулого уроку

1.Переглянути цікаві відео про поштові марки






2. Прочитати цікаві факти про поштові марки


3. Закінчити роботу над створенням серії марок.

_ _ _




5 клас
Середа 1 квітня (5-Б), Четвер 2 квітня (5-А)
Тема: Декоративно-прикладне мистецтво. Подорож в світ оригамі.
1. Переглянути відео про історію оригамі

2. Переглянути відео по створенню квітів в техніці оригамі
3. Творча робота - створення композиції "Квіти"
_ _ _



6 клас

Середа 1 квітня
Тема: Узагальнення знань з теми "Побутовий жанр. Натюрморт"
10 запитань

Запитання 1
Натюрморт -це 
А) жива природа                        Б)мертва природа 
В)природа                                   Г)музика

Запитання 2
Перші натюрморти використовували в побуті: ними прикрашали - 
А)тарілки                                    Б)чашки 
В)стіни                                        Г)дверцята шаф

Запитання 3
Драперія- це 
А)ваза                                          Б)тканина
В)картина                                    Г) колір

Запитання 4
Локальний колір-це 
А)незмінний колір , без відтінків            Б)розбілений колір


В)теплий колір                                          Г)холодний колір

Запитання 5
Хто автор цієї картини ?
Результат пошуку зображень за запитом "соняшники ван гог"А)Амброзіус Босхарт 
Б)Ван Гог
В)Олексій Шовкуненко
Г)Кріс Кеннінг







Запитання 6
Найдавніший сюжет натюрморту-
А)посуд                                             Б)фрукти
В)квіти                                              Г)море

Запитання 7
З чого може складатись натюрморт?
А) з неживих предметів                  Б) з живих істот
В) з фруктів                                      Г) з посуду

Запитання 8
Жанр образотворчого мистецтва, який присвячений темам повсякденного життя людей: 
А) натюрморт  
Б) пейзаж 
В) побутовий

Запитання 9
Попередній начерк картини, що фіксує задум художнього твору : 
А) етюд
Б) ескіз 
В) замальовка

Запитання 10
Вкажіть декоративний натюрморт

А)  Б)
В) Г)
_ _ _



7 клас
Вівторок 31 березня
Тема: Дизайн. Розробка серії марок.
1. Переглянути відео про першу поштову марку
2. Переглянути презентацію за посиланням  https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-100-richchya-poshtovo-marki-77582.html
3. Створити власну серію марок. Вона має складатися мінімум з чотирьох штук пов'язаних однією темою. На них ви можете зобразити: тварини, рослини, машини, героїв кіно та ін.
_ _ _


5 клас
Середа 18 березня (5-Б); Четвер19 березня (5-А)
Тема: Декоративно-прикладне мистецтво. Народна іграшка
1. Переглянути презентацію   https://drive.google.com/file/d/1sNZ1r20PGWo6AavLRW7UUEXMy_HWoQHD/view
2. Переглянути відео 


3. Створити власну іграшку. Вона може бути з картону, пластиліну, тіста, дерева та інших матеріалів.
_ _ _



 6 клас

Середа 18 березня

Тема: Багатопредметний натюрморт

1. Опрацювати параграф 21 (ст.120-125) в підручнику (Железняк С.М., Ламонова О.В.)
2. Переглянути відео


3. Намалювати натюрморт
   Цікаві відео-уроки малювання натюрмортів можна переглянути за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=Asq0KgU7UEA&t=308s
https://www.youtube.com/watch?v=bhSwviJ9KwI
https://www.youtube.com/watch?v=mPEVgNbZR-I
_ _ _


7 клас
  Вівторок 17 березня
Тема: Ландшафтна архітектура. Клумба, форма дерева певного призначення.
1.  Переглянути презентацію  https://drive.google.com/file/d/1xAoBtMjPFdxGrwPyWaZYqH5NI_T2PZ69/view
2. Переглянути відео
3. Намалювати ескіз саду з клумбами та деревами
Результат пошуку зображень за запитом ескізи ландшафтного дизайну


Генеральний план ландшафтного дизайну: розділи

Зеленый стиль - Ландшафтный дизайн

_ _ _



5 клас 
Четвер 12 березня
Тема: Декоративно-прикладне мистецтво. Витинанка.
1. Переглянути презентцію за посиланням: https://naurok.com.ua/vitinanki-prezentaciya-104338.html
2. Переглянути відео 
3. Створити свою витинанку 
Результат пошуку зображень за запитом витинанка дерево життя
Результат пошуку зображень за запитом витинанка дерево життя
Результат пошуку зображень за запитом витинанка півники

_ _ _













Немає коментарів:

Дописати коментар